czwartek, 23 sierpnia 2012

Witajcie. Stworzyłam ten blog, by móc wyżyć się poprzez swą wyobraźnię, więc jeśli nie jesteście gotowi na ordynarną i całkowicie pokręconą fabułę opowieści, lepiej nie czytajcie. Dla zachęconych zamieszczam krótkie streszczenie pierwszego rozdziału, który ukaże się niebawem. ;)

W PIERWSZYM ROZDZIALE...

MUZYKA

"Nazywam się Eleonora Syel. Mam 16 lat, mieszkam w Elvv, w środkowej Europie. Nie  chodzę do szkoły, naukę uznaję za rzecz niepotrzebną. Jestem inteligenta,ale nieuczciwa. [...] Sprawy materialne nie mają dla mnie znaczenia. [...] Obojętność jest najlepszą ze wszystkich moich cech. [...]"

 Pewna nietypowa dziewczyna, która nie potrafiła znaleźć swojego miejsca na ziemi...






"W wieku 15 lat uciekłam z domu. [...] Tam, gdzie nogi mnie poniosły. [...] ...zostałam zgwałcona. [...] Wtedy po raz pierwszy w przeciągu kilku lat skorzystałam ze mojej mocy. [...] "

...tajemnicza moc, strach, który nie potrafi opanować swojej ofiary...

"Byłam przekonana, że zginę. [...] Wychyliłam się w tej samej chwili, gdy stwór opadł bezwładnie na piasek z głuchym łupnięciem. [...] ... rzuciłam do ucieczki. [...]"

...i przedziwny chłopiec- wybawca z opresji...

" [...] - Uratowałem ci życie...[...]  A teraz wymagam zapłaty...[...]"

Co z tego wyjdzie? Jakiej zapłaty oczekuje niesamowity chłopiec?
Przekonasz się już w pierwszym rozdziale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz